Şofer în România

Dragii mei, vă spun deschis,
Am făcut şi eu prostia
Să-mi doresc să am permis;
Sunt şofer în România.

Faţă de "peste hotare"
Noi avem nişte șosele
De zici că e răzâtoare
Tot asfaltul de pe ele

Deşi parcă-i bombardat
Cu obuze şi rachete
Noi ca proştii dăm la stat
Degeaba roviniete.

Apoi suntem la pământ
Fiindc-avem autostrăzi
Mult mai scurte decât sunt
La tigăi, la Lidl cozi.

Deși plătim RCA,
Când faci "poc" ai palpitaţii
Că habar n-ai de-o să-ţi dea
Banii pentru reparaţii

Nu mai zic de-alimentat,
Că-i așa scumpă benzina
Că un plin de-ai efectuat
E mai scump decât maşina

Şi apoi avem amenzi
Când îţi e lumea mai dragă
Tai ca prostu' două benzi,
Şi plăteşti o leafă-ntreagă

De-asta locului nu stau,
Mă apucă nebunia
Când văd cât trebui' să dau
Ca şofer în România
                                  de Filcea Sebastian Andrei

Niciun comentariu:

Google+